tisdag 1 december 2009

Ni frågar, jag svarar Del 2

Sara sa...

Jag vet inte riktigt vad man mäter inläggen i men gram kanske? Hur mycket har du i dina bröst? ligger inläggen framför eller bakom muskeln? Vad för slags inlägg har du? koksalt, geléhallon eller vad det nu finns mer? Ligger de under eller över muskeln? Tack för en bra blogg. Kram

SVAR:- Jo jag tror att det är gram man mäter faktiskt.. Jag har faktiskt olika mycket i. Det var därför jag valde att operera från början, främst för att jämna ut dem. Men när jag väl var där så valde jag att samtidigt förstora dem. Så i ena har jag 350cc och i den andra har jag 550cc. Så det var en ganska stor skillnad... Mina inlägg ligger bakom muskeln och det fungerar bra. Jag ammar ju :)Och själva inlägget är av sorten "gelehallon". Roligt att du läser och gillar min blogg :) Kram

Anonym sa...
hur stora bröst hade du innan du opererade dem?

SVAR:- Jag hade storlek D innan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar