tisdag 1 december 2009

2009-12-01

Humfr, det är redan december.. Kan ni tänka er... Detta år har gått så förbannat snabbt så att man nästan blir mörkrädd. Vad har hänt egentligen? Edvin har kommit, det är ju verkligen mitt 2009´s höjdpunkt iaf. Sen har jag ju gjort lite roliga jobb och umgåtts mycket med vänner. Det har varit ett bra år kan jag tycka.

Om jag övergår till vad som har hänt idag så är det fan inte mycket iaf... Jag har degat mest och längtat tills på fredag. Då är det julbord och sen kommer min vän Ted och hans tre vänner ner till oss i helgen. Så det ska bli förbannat trevligt.

Idag åkte Sandra till Danmark med. Mysiga lilla Danmark. Jag kommer att sakna henne, men som tur är så går det bra och billiga tåg. Me like! <3

Dagens; mys står öppen vedspis för. Ljus och värme bidrar till en hög mysfaktor i detta jävla mörker.


Edvin och Alfred i en svår dragkamp om Alfreds snutte :D

PONTUS, läser du detta, ring mig/min C....!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar