tisdag 24 november 2009

varför blunda för onda ting?

Jag tänker vara ärlig. Jag har själv gjort det. Jag kommer att göra det igen.

Jag har blundat för hemska ting.

Det finns så mycket djupt ont här runt omkring oss så att man bara vill gråta. Nu pratar jag inte om den ytliga ondheten som skitsnack, tjaffs och allmänt jävelskap. jag pratar om pedofiler, djurmisshandlare, kidnappare, våldtäktsmän. (Nej inte mördare, hade någon rört min son hade jag också mördat.)

Jag blev helt jävla bestört när jag såg en dokumentär som heter Have you seen Andy?. Den handlar om en liten pojke som blev bortrövad, av vad dom tror en pedofil, år 1976. När man fick se Andy´s mamma över 30år efter bortförandet säga "do I feel pain?" med tårar i ögonen inför hela släkt och vänner gjorde att det kändes som att någon skar i mig med en slö kniv. Fy fan.

Hon sm gjorde denna dokumentären visste verkligen vad hon pratade om, hon var vän med Andy, och detta gjorde att hon kunde förmedla känslorna otroligt bra. Jag grät oavbrutet.

Det som gjorde mig så JÄVLA FÖRBANNAD var att det SERIÖST, jo SERIÖST, finns en organisation som vill legalisera pedofili. Dom kallar det "kärlek mellan barn och vuxen" Kom till mig så ska ni få se på kärlek era jävla idioter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar