torsdag 26 november 2009

2009-11-26

Godmorgon!

Idag är det torsdag och jag har så förbannat jävla tråkigt. Det har jag haft i flera dagar nu... Igår gick jag nog inte upp ur sängen förrän klockan var 13.30 tror jag. Ingen bil hade jag heller... men men så är det väl...

Lillen sitter och leker för fullt i sin gåstol, han är så söt så :D
En sak som jag har tänkt på är att det råder ju verkligen babyboom i Sverige nu.. Vet flera i Kungälv och nästan alla jag känner i Uppsala är gravida med antingen sitt första eller andra barn. Snart ska Anna ha, hoppas det går bra för dig gumman! <3


...........älskade älskade lilla Edvin..........

Puss puss
/F

2 kommentarer:

  1. Så söt lill killen! Kan han gå i gåstolen snart, kan han nog börja köra cross snart ;) så kan gamla gubben Patrick och lilla Edvin träna backflip tillsammans, för det låter du väl han göra frida? :)

    SvaraRadera
  2. :) haha, ja hum... backflip.. låter farligt, men va tusan ska man bli något så får man satsa lite :P

    SvaraRadera