onsdag 18 november 2009

Old times

Jag ligger fortfarande i sängen trots att klockan snart är 14.30.
idag är det en sådan här downdag...

Det kom över mig en sådan där känsla av att jag saknar lite av förr i tiden. Jag saknar att jag och Sandra umgicks nästan varje dag, jag saknar våra sjuka upptåg, jag saknar oss...


Oss

Sen saknar jag även att komma hem sjukt trött efter skolan, somna, vakna upp och maten var klar. Jag saknar närheten, att kunna umgås med mamma och pappa nästan dagligen.

Trött på att life goes on...
Så åker LB på fredag med. Tur att Sandra kommit hem igen :)

Jag ber om ursäkt för mitt negativa inlägg.

1 kommentar:

  1. Åååh den tiden alltså. <3 Underbart. På ett sätt skönt att man är ur skoltiden och så.. men på ett sätt inte. Fast jag älskar hösten efter sista året på gymnasiet, glömmer never ever våra suka kvällar... inte minst Halloween ala ängel oO nurse... haha

    SvaraRadera