torsdag 12 november 2009

God kväll, morgon eller var det dag?

Virrig rubrik till virriga Frida. Idag är jag inte riktigt med i kolan känner jag.. Eller det har jag inte varit under de senaste dagarna. Så är det Fredag den 13 imorgon med. Huga, vad ska hända??

Vi håller iaf på med för fullt att komma iordning. Och det börjar faktiskt bli riktigt najs :) Det som har stått på listan är följande;

Måla- check
Tapetsera- check
plocka/rensa- kommer aldrig bli klar typ....

Från det ena till det andra, jag har tänkt börja med något som jag kallar Dagens..

Dagenens grej är iaf sängen. Underbart, efter att ha bott i en resväska i 7(!) veckor finns det inget man längtar till så mycket.


Bjuder på en frunktansvärd posebild på mig efter ett värdinnejobb ala Playboystil på Park Lane!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar