torsdag 19 november 2009

Hockey

Ikväll är det hockey, Frölunda-Brynäs. Blodigt allvar, mig mot min C alltså. Leva eller dö.. ^^ Jag hejjar självklart på våra goa gubar, Frölunda!

Min C är på plats, jag orkade inte följa med så jag och lillen stannar hemma och myser ღ..
Vi är båda trötta efter tjejkvällen hemma hos LB igår. Vi var iaf jag, LB, Emma, Anna, Jessica och lille Edvin. Vi kollade på Bonde söker fru, planerade Åre och började jämra oss över att LB faktiskt åker imorgon! Suck... Jämmer och elände, men det är inte för sålänge som tur är :D

Oo ni, jag hittade lite bilder från förrförra helgen, då min C´s pappa fyllde år;


..........Min snygging..........



----------Mina snyggingar----------



.-.-.-.-.-Edvin,"farfar",Kusin.-.-.-.-.-

Dagens hår -blonds, jag älskar mitt hår, extensions är ute, nyklippt o fräsh!

puss på er mina skruttor,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar