lördag 28 november 2009

våga satsa?


Hej alla söta därute!

Jag skulle skrivit igår, men jag kom inte in på datorn eftersom jag är i detta jävla huset. Vill hem till min säng, min trygghet, mina föräldrar.

Igår hände det en grej som jag tyckte var lite roligt. Det ringde en tjej till mig igår som var väldigt nervös för de mesta.
Hon hade sett att jag hade vunnit Miss Hawaiian Tropic Sweden 08 och representerat Sverige i Las Vegas. Hon hade skickat in en bild på sig till huvudkontoret i USA och dem hade kontaktat henne och ville att hon skulle tävla för Sverige detta år då Sverige inte hade haft någon medverkan detta år.

Hon var nu supernörvös och visste inte om dem gick att lite på osv. Hennes vänner hade sagt att hon säkert skulle bli ett trafficingoffer (!) Stackars tjej, klart hon blev nervös. Men jag berättade lite om vad jag hade fått göra, tagit med mig, regler och dokument och frågat vad dem hade sagt till henne. Allt stämde. Så jag rekomenderade att hon skulle ÅKA! Även om hon inte skulle vinna så är det en once in a life time.!

Det var lite kul att leka modellcoach och jag hoppas att hon bestämmer sig för att åka!


...............Jag som Sveriges representant i Miss Hawaiian Tropic ´08.


Dagens:
saknad, sommar! Jag hatar grått grått och åter
grått...

Puss, all yours,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar