måndag 9 november 2009

....

Hej vänner,

nu har det gått ytterligare massa dagar sen jag skrev sist.. Detta har iaf hänt; i fredags åkte jag, min C och lillen till Uppsala för att hämta lite grejer samt att gratulera min C´s pappa som fylld år på lördagen.
Så hela lördagen var det kalas och det var trevligt. Och i går så var det ju fars dag, och dålig som jag är så hade jag inte köpt någon pappapresent till min C som faktiskt är pappa för första gången. Jaja, jag får ta igen detta idag :)

Söndagen var även lillens 4månaders dag och det firade vi med första smakporvningen i form av lite mosad banan.

Det som ska ske idag är att jag ska besikta min bil, sen blir det upphämtning av LB och Charlotte. Vi ska till IKEA och shoppa nya grejer. Det gillar vi.

Hörs lite senare,
pussmun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar