tisdag 28 juli 2009

Marley, han som man älskar att hata


Jag och C (min sambo) har idag kollat på filmen Marley and me. Filmen handlar om ett par (Owen Wilson och Jennifer Aniston) som skaffar sig en liten söt hund, Marley. Marley är allt annat än lugn och mysig liten hundvalp, han gör allt en hund inte ska göra. Han äter upp telefoner, väggar och halsband. Han juckar på tanter och skäller oavbrutet när åskan går. Han blir utsedd som "den sämsta hunden i världen" efter att ha skitit i havet inför massor av människor, trots allt detta är han ändå älskad utav sin familj.

Jag tycker att filmen var fin och mysig. Trots att jag grät hejdlöst den sista kvarten. Det är väl inte så ofta som jag gråter på en komedi, men den här filmen berörde mig faktiskt ganska mycket. Jag kom att tänka på vår gamla hund, Plutten. :´(

Jag kan rekomendera denna film om ni vill se något mysigt, få några roliga skratt och en skvätt tårar. Jag rekomenderar inte denna film om ni har förlorat er hund, eller om eran hunder är sjuk..

Ta hand om er därute.
Puss

1 kommentar:

  1. Haha sötnos! Jag och Markus såg också den, båda grät floder, haha! Riktigt bra var den <3

    SvaraRadera