tisdag 28 juli 2009

Att komma i form...

Hmm... Ja att komma i form har aldrig varit ett problem för mig. Sen har jag heller inte varit gravid förut. Under min gravilitet har jag gått upp 19 (!) kg.. Jag gick ner 10kg redan fem dagar efter förlossningen ch sen dess har jag inte vägt mig. (jag har ingen våg) Att gå ner i vikt igen vet jag att det kommer inte att vara några problem. Det som dock är ett problem är att jag måste gått ner till den 8 augusti. Då har jag mitt första modelljobb igen. 8 Augusti!!! Det är bara en månad efter förlossningen. Hjälp. Imorgon har det gått tre veckor och jag får då börja träna litegrann...

Ett plus angående denna plåtning är att det är med kläder. :P Det ska vara en lite rockigare stil på fotograferingen och jag ska ha någon tshirt och en skottekjol. Det kan bli kul med lite rockigt, men framförallt att få komma igång igen. Något som jag har funderat på är varför nästan alla stylister och/eller fotografer vill ha lite "hårdare" stil på mig. Som rockigt, sotigt och lite attityd. Jag som ser mig själv mer som babyrosa, vitt och pluff pluff... Jaja, vilket som bilderna blir ju snygga..



Frida med "attityd"

1 kommentar:

  1. Välkommen till blogspot älskling ;) Tror inte du kan ha olika bildmappar här tyvärr, call me Mami!

    SvaraRadera