onsdag 29 juli 2009

En annan gång...

Jag har precis varit inne på vår kära fejjan (www.facebook.com) och konstaterar ganska snabbt att jag är nog en av de lataste människorna som finns. Jag orkar inte gå igenom mina vänförfrågningar! Det är höjden av lathet. Sist jag gick igenom mina vänförfrågningar tog det nästan tre dagar. Man kunde bara radera 200 åt gången man var inloggad och datorh*lvetet skulle självklart tänka inför varje raderad. Eller ignorerad som det så fint heter. Men jag vet att det snart är ett måste... Var i dag uppe lite över 350 personer och raderar jag inte snart så har det snart exploderat igen.

Jag ska ta ett kort med min nya kamera och lägga ut så ni får se själva. :) Måste bara köpa mig ett minneskort till kameran först.

Till idag då, vad har jag hittills gjort... jo vart på BVC med älsklingen. Kollat längd och vikt. Haha, han har gått upp 400g på en vecka. Jooo, tutte e gott säg :P... Till min stora förvåning så kissade han på barnmorskan igen. Jag menar vad är oddsen? Han gjorde ju det sist med! Han har aldrig gjort det på någon annan förut. Haha... han ville väl märka revir kanske.

Måste passa på att gratta min käre vän från Skövde som fyller år idag! Hanna fyller 21 år! Grattis Grattis Grattis!



Hanna och Oscar i en blöt utekväll i Stockholm

PussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar