onsdag 29 juli 2009

Om att döda den du älskar.

Detta är mitt andra inlägg idag. Jag har blivit bloggnörd.

Min rubrik kanske är väl hemsk, men jag trodde seriöst att jag nästan hade mördat min lilla älskling idag. Eller iaf var på bra väg. Uuuuhh vilken hemsk känsla vill jag lova!

Det som hände var: Jag skulle bada honom och tappade upp vatten i hans egna lilla badbalja. Jag tappade bara upp ca 5cm. Jag lägger ner han lugnt och försiktigt och börjar tvätta av honom när han helt plötsligt vänder huvudet åt sidan och tar ett andetag under vattnet!! Jag hann inte reagera för en sekund! Stackarn fick verkligen panik, det syntes verkligen i hans ögon och han bara sprattlade för fullt och kippade efter luft. Mitt hjärta stannade.

Efter denna incident satt jag och grät i en halvtimme och stackars lilla Edvin var totalchockad och satt alldeles tyst i minst 45minuter och bara kollade. Jag kände mig som världens värsta mamma.

Hädanefter blir det bara 3cm vatten, eller möjligtvis dusch.


Dont want to loose you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar