måndag 27 juli 2009

Hush little baby dont say a word...


Mama gonna by you a mocking bird...
Den här otroligt mysiga babyvisan verkar vara det ända som fungerar för min lille knott när han inte är nöjd. Men! Ja men, man måste sjunga den en sisådär 20-25gånger för att han ska somna.

Han är så söt, min lilla pojk. Innan man har fått barn så förstår man verkligen inte vad "moderkänslor" är, men det är klart, hur ska man veta det? Tänk att det är inprogramerat i ens kropp, att när lillen/an kommer till värden så känner man något man aldrig kännt förut. Man glömmer alla smärtor från förlossningen och ser bara sitt mirakel. Ni kommer att fatta vad jag menar när era kommer. :)

Något som dock inte har förändrats hos mig, är mitt partysugna egojag. Jag älskar att fetsa med mina vänner, jag älskar att göra sjuka grejer. Tänk det är snart ett år sedan som jag drack något, bra för hälsan, sämre för själen :P

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar